اجرای گروه سرود شهید پایدار در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 

اجرای گروه سرود شهید پایدار در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: اکنون در حال تولید ۲ سرود هستیم، یکی از این سرودها در وصف حاج قاسم سلیمانی است که به مناسبت اولین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ بهمن در مصلی کرمان اجرا می کنیم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از حضور گروه سرود شهید پایدار در طرح ملی ایران قوی خبر داد و گفت: در دومین رویداد ملی فهما یکی از برنامه های شاخص این طرح، رواق سرود است و برای حضور فعال گروه سرود شهید پایدار در این رویداد ملی، اطلاعات گروه سرود در سامانه بچه های مسجد ثبت و بروز رسانی شده است.





سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: علاوه بر این نیز آثار تولیدی گروه سرود در این سامانه بارگزاری شده است.
 





وی بیان کرد: اکنون در حال تولید ۲ سرود هستیم، یکی از این سرودها در وصف حاج قاسم سلیمانی است که به مناسبت اولین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ بهمن در مصلی کرمان اجرا می کنیم.





عباس زاده ابراز کرد: سرود دیگر با عنوان مدافعان حرم است که به سفارش مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله استان کرمان تولید شده و این سرود نیز قرار است در مراسم سالگرد سردار دلها اجرا شود.





سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در یادواره شهدای عشایر استان کرمان، سرودی در وصف شهدای عشایر اجرا کنیم.
 





وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های آتی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، اجرای سرود در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و مصاحبه زنده تلویزیونی با شبکه صدا و سیمای استان کرمان است.

 



عباس زاده در خاتمه با تاکید بر این که در طرح ملی ایران قوی به دنبال قوی تر شدن گروه سرود شهید پایدار هستم، عنوان کرد: برای موفقیت بچه ها در اجراهای پیش رو از ظرف چند روز آینده تمرینات آنها شروع می شود و امیدوارم همچون گذشته گروه سرود شهید پایدار بتواند خوش بدرخشد.

پایان پیام/ 586